פריטים - 0.00 ₪

אין לך פריטים בסל...

סה"כ לתשלום: 0.00 ₪

שאלות ותשובות

שאלה:  איך נרשמים לאתר?
תשובה: כל אחת יכולה להירשם לאתר ואתן תתבקשו לעשות זאת כאשר תבצעו את הקנייה הראשונה שלכן באתר.
            תהליך ההרשמה הוא כמובן ללא עלות ולא התחייבות.
            אחרי שתבחרו את המוצרים שאתן רוצות לרכוש ותגיעו לקופה, תתבקשו לבצע הרשמה (לחצן "החשבון שלי"  

            מיועד ללקוחות שכבר ביצעו הרשמה באתר) ואז כל שעליכן לעשות הוא למלא פרטים ולבחור סיסמה.
            ברגע שנרשמתן לאתר לא תצטרכו להקליד בכל רכישה מחדש את הפרטים שלכן -
            הם נשמרים במערכת (מלבד פרטי כרטיס אשראי שנמחקים מהמערכת מיד בתום ביצוע ההזמנה). 
            ברגע שאתן נרשמות לאתר תוכלו לעקוב אחר ההזמנות שלכן וגם לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכן.

 

שאלה:   איך מזמינים את הבגדים באתר?
תשובה:  ליד כל בגד מופיע לחצן "הוסיפי לסל". כל שעלייך לעשות הוא לבחור את הצבע ו/או המידה הרצויים וללחוץ על לחצן זה.
             לאחר מכן, ייפתח לך חלון עם שם הפריט שבחרת ואז תוכלי להמשיך בקנייה או לגשת לסל הקניות.

             אם בחרת בסל הקניות, תגיעי לעמוד בו תראי את פרטי הזמנתך ותוכלי לבחור, האם להמשיך בקניות או האם להמשיך לתשלום.

             אם ברצונך להמשיך לתשלום, תוכלי בדף זה להשתמש בקופון (במידה ויש לך) או בגיפטכארד.

             לאחר מכן לחצי על לחצן "עברי לקופה", מלאי את הפרטים הנדרשים ולחצי על לחצן "בצעי הזמנה".

             בכל שאלה ועניין, את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 04-8361316.

             

שאלה:   מה קורה אם הזמנתי פריט שאינו במלאי?

תשובה:  אנו משתדלים לעדכן את המלאי באתר בכל עת. והיה והזמנת פריט שאזל מהמלאי - שירות הלקוחות שלנו ייצור  

            איתך קשר ותוכלי להחליט האם את מעוניינת לרכוש פריט אחר או לבטל את ההזמנה.
            

שאלה:   כמה עולה משלוח?
תשובה:  חינם בקנייה מעל 149 ₪.

            עלות משלוח בדואר רשום - 15 ₪.

            שליח עד הבית - 15 ש"ח בלבד בקנייה מעל 149 ש"ח

            שליח עד הבית - 29 ש"ח

 

שאלה:   אם הזמנתי בגד וכאשר הוא הגיע אליי גיליתי שהוא לא מתאים לבת שלי, מכל סיבה שהיא , האם אוכל להחזיר?
תשובה:  כן, בהחלט. ראי תשובה במדיניות משלוחים והחזרות.

 

 שאלה:   האם אני יכולה לאסוף את החבילה בעצמי ולחסוך את דמי המשלוח? 

תשובה:  בהחלט, את יכולה לאסוף את החבילה מחיפה, בתיאום מראש בטלפון 04-8361316

 

 שאלה:   האם האתר שלכם מאובטח?
תשובה:  התשלום באתר מתבצע באמצעות חברת אישורית זהב המשתמשת בתקן PCI Level 1
             הנדרש על פי חברות האשראי, או באמצעות חברת Paypal.

 

 שאלה:  אפילו שהאתר שלכן מאובטח אני עדיין חוששת, האם אוכל לבצע הזמנה טלפונית?

תשובה: בוודאי, על אף שאין לך ממה לחשוש, יש לך אפשרות לבצע הזמנה טלפונית.

            בבחירת אמצעי התשלום, בחרי באפשרות "מסירת אשראי בטלפון" ולאחר שתבצעי את ההזמנה אנו נתקשר אלייך 

            ונבצע את החיוב יחד בטלפון.

 

 שאלה:  כיצד אוכל לדעת איזו מידה מתאימה לבת שלי?

תשובה:  ליד כל בגד מופיעות המידות הקיימות עבורו, עפ"י גילאים. ( לנוחיותך מופיעה גם טבלת מידות ליד כל מוצר).

            אם יש לך התלבטות או שאלה, את מוזמנת לפנות אלינו דרך "צור קשר" באתר או באמצעות שיחת טלפון ולהתייעץ אתנו.

 

 שאלה:   מהן אפשרויות התשלום באתר?

תשובה:  באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי או באמצעות Paypal.

 

שאלה:   האם אני יכולה לשלם בתשלומים?

תשובה: בוודאי. ניתן לשלם באתר בתשלומים ללא ריבית ע"פ האפשרויות הבאות:

            עד 2 תשלומים ברכישה של 250 ₪ ומעלה.

            עד 3 תשלומים ברכישה של 450 ₪ ומעלה.

            עד 4 תשלומים ברכישה של 700 ₪ ומעלה.